Czy e-Rzecznik jest potrzebny Twojej firmie?

Marketing szeptany przybiera wiele form. Najczęściej ma charakter wpisu stylizowanego na spontaniczny, dobrowolny przekazu na temat danego produktu lub usługi. Czasami działania z zakresu buzz marketingu odbywają się też w sposób jawny przy wykorzystaniu instytucji e-Rzecznika. Kim on jest i czy jest potrzebny Twojej firmie? Postaramy się odpowiedzieć na to pytanie!

Podstawą kampanii prowadzonej przy udziale e-Rzecznika jest całkowitą jawność prowadzonych działań. W związku z tym Nie silimy się tutaj na spontaniczny ton, nie próbujemy stylizować naszej wypowiedzi na niezależną. Występujemy w charakterze eksperta, lidera opinii, który służy odbiorcom radą i zapobiega rozprzestrzenianiu fałszywych opinii. Za sprawą tego typu działań zyskujemy wiarygodność w oczach potencjalnych klientów oraz zapewniamy sobie bezpośrednio kontakt z najbardziej zaangażowanymi klientami. To pozwala budować relację oraz lojalność, która przekłada się na efektywną sprzedaż.

Pod co e-rzecznik jest potrzebny Twojej firmie?

Wydaje się Wam, że świetnie rodzicie sobie bez pomocy e-Rzecznika? Być może wynika to z tego, że nie zdajecie sobie sprawy, jak wielkie korzyści może nieść ze sobą kampania przy wykorzystaniu takiego zabiegu komunikacyjnego. Przede wszystkim za sprawą oficjalnego charakteru publikowanych treści, marka może prowadzić otwartą komunikację z użytkownikami, być ekspertem pomagającym rozwiązywać problemy branżowe – dzięki czemu staje się liderem, i ekspertem danej dziedziny a co za tym idzie produkty sygnowane jej logo stają się bardziej wiarygodne w oczach konsumentów. Wypowiedzi e-Rzecznika nie są interpretowane, jako reklama. Dzięki pełnej jawności użytkownicy czuję się przywiązani do marki, a zarazem stają się częścią społeczności skupionej wokół danego brandu. Ponadto to bardzo efektywny sposób na wyciszanie kryzysów wizerunkowych. Fala hejtu szkalująca naszą markę może wywołać poważne konsekwencje dla naszego biznesu. Dzięki kampaniom e-Rzecznika możemy wyciszyć kryzys oraz zminimalizować negatywne skutki, z którymi mógłby on wiązać dla przyszłości firmy.

Click to rate this post!
[Total: 2 Average: 5]

One Reply to “Czy e-Rzecznik jest potrzebny Twojej firmie?”

  1. eRzecznik to naprawdę fajne narzędzie do poprawienia wizerunku marki czy firmy. Coraz więcej osób zdaje sobie z tego sprawę, dlatego mamy już sporo eRzeczników na rynku

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *