Zadzwoń do nas! +48 507 957 579 +48 606 476 711 lub Wypełnij formularz

Reklama Remarketing

Inwestycja w budowę lub przebudowę serwisu internetowego, optymalizację, content marketing, pozycjonowanie naturalne, Google AdWords w sieci wyszukiwania oraz w sieci reklamowej oraz YouTube będzie skuteczna tylko wtedy kiedy klientowi, na którego już wydaliśmy środki aby go pozyskać do odwiedzenia naszej strony przypomnimy o sobie raz jeszcze. Remarketing jest to więc reklama, z którą każdy z nas na pewno chociaż raz się spotkał.

Kiedy Klient odwiedzi Waszą stronę internetową to w kolejne dni niezależnie od tego czy będzie oglądał onet.pl, forbes.pl czy pudelek.pl będzie go „goniła” reklama Waszej firmy i zachęcała do powrotu na Waszą stronę. Przygotowanie w budżecie reklamy internetowej pewnej puli środków jest bardzo wskazane bo ta forma reklama stanowi doskonałe uzupełnienie innych form i kanałów reklamowych.

 

Remarketing dla Twojego serwisu internetowego

  • Reklama remarketingowa może pojawiać się w formie graficznej lub tekstowej
  • Remarketing zgodnie z naszymi badaniami jest najskuteczniejszy w terminie do 2 dni, a później w okolicach 28-30 dni od dni odwiedzenia Waszej strony internetowej po raz pierwszy
  • W remarketingu płacimy tylko za kliknięcia wejścia na stronę, a nie za wyświetlenia więc reklama jest relatywnie bardzo tania
  • Współczynnik konwersji dla kampanii, które wsparte są remarketingiem w większości przypadków wzrasta od kilku do nawet kilkunastu procent!
  • Dla różnych grup odwiedzających Waszą witrynę można wyświetlać różną reklamę np. tych którzy oglądali buty sportowe gonimy reklamą butów sportowych, a tych którzy w Waszym sklepie szukali eleganckich butów do garnituru gonimy reklamą remarketingową właśnie takich eleganckich butów
  • W przypadku sklepów internetowych reklama remarketingowa może gonić wybraną grupę klientów na przykład tych którzy byli już w koszyku Waszego sklepu internetowe, a nie sfinalizowali zakupów. Tutaj skuteczność remarketingu jest naprawdę bardzo duża, kiedy takiego klienta „zaatakujemy” np. dodatkowym rabatem kiedy wróci i dokończy transakcję z otwartym i pełnym koszykiem
  • Dynamiczny remarketing w połączeniu z reklamą Google Zakupy dla sklepów internetowych sprawia, że Klienta gonią tylko te produkty ze sklepu które oglądał dzięki czemu skuteczność jest wyjątkowo wysoka