Reklama na Instagramie – czy warto? Instagram jest serwisem społecznościowym, który bardzo mocno zyskuje na popularności i którego ideą jest komunikacja, która opiera się naView More
Aktualności
Najpopularniejsze portale społecznościowe
Media społecznościowe świetnie sprawdzają się do komunikacji i za ich pośrednictwem można promować również swoje produkty. Portale społecznościowe bardzo mocno zyskały na popularności i obecnieView More
Jak pozycjonować aby trafić na podium?
Chcąc wyróżnić się na tle swojej konkurencji i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, firmy poza posiadaniem strony internetowej, muszą zwrócić uwagę na odpowiednie jej pozycjonowanie.View More
Czy marketing sprzedaje?
Czy marketing sprzedaje? To pytanie zadaje sobie każda osoba, która planuje rozpocząć działania marketingowe w swojej firmie. Odpowiedź na to nie jest jednoznaczna, ponieważ to zależyView More
Ile kosztuje prowadzenie sklepu online?
Czym jest sklep internetowy? Ile kosztuje prowadzenie sklepu online? To pytania, które pojawiają się. Zastanawiają się nad tym osoby, które chcą właśnie założyć swój własnyView More
Jak działa wizytówka w Google?
Działania w sieci wymagają zaangażowania i systematyczności, by mogły przynosić zamierzone efekty. Prowadząc stronę internetową ważnym elementem jest jej pozycjonowanie, im wyżej będzie się onaView More
Na czym polega copywriting?
Copywriting chyba już na stałe wrósł się w przestrzeń internetową (i nie tylko!). Gdzie jednak nie spojrzymy, to prawie z każdej strony docierają do nasView More
Znany nieznany, czyli kim jest copywriter?
Na pytanie: kim jest copywriter, każdy z nas potrafi mniej więcej udzielić prawidłowej odpowiedzi. Niestety zawód ten nie zawsze kojarzy się dobrze. Już samo słowoView More
Wpływ marketingu sensorycznego na decyzje konsumentów
Wbrew pozorom, nie tylko jakość i dobra cena wpływają na to, czy klient zdecyduje się na zakup danego produktu. Czynników jest dużo, dużo więcej. ZnaczenieView More
Popularność porównywarek cen
Porównywarki cenowe są serwisami, bez których wiele osób nie wyobraża sobie robienia zakupów online. Z drugiej strony porównywarki wykorzystuje się, aby dotrzeć do klientów iView More